А. Естетик про ЕООД не гарантира изрично наличността на продуктите. В случай, че продукт е неналичен, фирмата информира потребителя своевременно.

Пратките се доставят с касов бон или с фактура в опаковката, с СМС и преглед.

Ако в предвидения срок за изпълнение на поръчката клиентът не може да бъде намерен на посочения адрес и не са осигурени условия за осъществяване на доставката, фирмата се освобождава от задължението да достави поръчаната стока.

Клиентът има право да откаже получаването на заявената пратка, ако доставените продукти очевидно не съответстват на поръчаните. Тогава връщането е за сметка на Естетик Про ЕООД.

Б. Рекламации се приемат в срок до 14 дни от датата на закупуване и при запазен търговски вид и ненарушена оригинална опаковка за съответния продукт.

Замяна на поръчана стока се изпълнява след заявено по имейл или телефон желание за замяна не по-късно от 14 дни от датата на получаване на стоката.
Всички транспортни разходи по време на доставка/замяна/отказ от пратката за сметка на клиента.

В случаите на замяна или връщане на доставена стока, артикулите следва да се върнат в запазен търговски вид, с ненарушени оригинални опаковки и придружени от оригиналните документи – фактура или касов бон.

Стоката, подлежаща на замяна или връщане, се изпраща от клиента на адрес: гр.Варна, офис на Еконт – Бенковски, тел.0888206031, Естетик Про ЕООД, с преглед и СМС. Когато клиентът желае замяна или връщане на стоката, транспортните разходи до посочения адрес са за негова сметка.

В. Възстановяване на платените суми:  Връщането на сумата става с наложен платеж при връщане на продукта.

Естетик Про ЕООД има право да не възстанови заплатената сума, ако е нарушено поне едно от посочените условия за връщане на стока.

Формулят за отказ от покупка от КЗП:

https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki